logoti

 

TOGETHERProjekt Jureta in Vanje Rainer

Starši vemo, da je izbira primernega imena ključna, z njim ponavadi živiš celo življenje. Ime je lahko smešno, lahko je vpadljivo, lahko je neumno, lahko pa nekaj pove. Tudi podjetje potrebuje prijazno ime svoje blagovne znamke. Ime, ki ima težo in ime, ki nekaj pove. Želeli smo izbrati ime, ki se bo nekako poistovetilo s samo idejo, poslanstvom in z ambicijo posega v tržni delež prodaje kozmetike na celotnem evropskem območju. Prav v ta namen smo s pomočjo radeške občine, ki nam je prijazno odstopila prostor sejne sobe, organizirali brainstorming. Vzporedno z neposredno interakcijo idej v sejni sobi, je brainstorming potekal tudi na največjem socialnem omrežju. 

Dilem je bilo veliko, mnenja so se iskrila, 'zaletavali' smo se v steno. Naj bo ime slovensko? Naj bo ime globalno? Naj izberemo različna imena za slovensko in evropsko tržišče? Naj bo to ime boginje, ali lastno ime? 

Stena je popustila. Na koncu smo se odločili za globalno ime, ime, ki bo na celotnem evropskem tržišču enako. Blagovno znamko smo poimenovali: ToGetHer.

Pa se malo poigrajmo s terminologijo:

•    ToGetHer (together) – skupaj - smo močnejši, smo boljši, smo pravičnejši…
•    ToGetHer (to-get-her) – osvoji jo – njo kot dekle, njo kot kozmetiko…

Piše se poslovni načrt, zdaj imamo znano že ime blagovne znamke in ime podjetja. Vprašanja in xxx v tekstu so končno zamenjala imena.

Izdelava prototipov se odvija po planih, surovin imamo dovolj, naročili smo novo pošiljko plastične embalaže za shranjevanje prototipnih izdelkov.

Foto: Tjaša Mladovan