logoti

 

TOGETHERProjekt Jureta in Vanje Rainer

Je lahko konkurenca koristna, se je moramo bati, jo moramo upoštevati ali ignorirati? Če pogledamo samo število reklam, ki se pojavljajo v vseh tiskanih, spletnih in televizijskih medijih vidimo, da je konkurenca prodorna, pri reklamiranju inovativna, ter močno zgoščena.

Ampak bolj kot pozorno gledamo reklame, bolj je jasno, da so v nje vpete zgolj velike, največkrat tuje korporacije, ki si tako močne marketinške kampanje tudi lahko privoščijo. Pridobljeni statistični podatki kažejo, da se v Sloveniji proda kar 95% odstotkov kozmetike izdelane zunaj naših meja.

Konkurenca je koristna in se je ne bojimo. Prav v konkurenci, predvsem slovenskih proizvajalcev kozmetičnih izdelkov, vidimo priložnost povezovanja in skupnega prodora na tuje trge. Prav v ta namen smo se odločili za sodelovanje s slovenskim farmacevtskim podjetjem, s katerim bomo skupaj razvijali, izdelovali in promovirali naše izdelke. 

Seveda pa se omenjena tuja konkurenca spogleduje z izdelavo povsem drugačnih izdelkov. Z izjemo napisov: naraven, organic ali bio, ki se ga lahko kupi pri eni izmed evropskih inštituciji, ti izdelki z naravnimi sestavinami nimajo veliko skupnega (v kolikor mislite, da mlatimo prazno slamo poškilite med njihove sestavine). Naši izdelki so drugačni, so resnično 100% naravni, nežni za uporabo in naravno učinkoviti.

Prizadevamo si zagotoviti svoj krog potencialnih kupcev, ki se bodo redno vračali k nakupu naših izdelkov. Zaradi raznolikosti in bogate ponudbe izdelkov, načrtujemo dober odziv trga in posledično lepega kosa tržne pogače. Naš načrt ni konkurirati domačim proizvajalcem kozmetike, temveč poiskati skupen jezik in najti pravo pot za prodor na veliko svetovno tržišče.