logoti

 

TOGETHERProjekt Jureta in Vanje Rainer

Marketinški oddelki skoraj vseh proizvodnih firm, ki ciljajo na končnega potrošnika vedo, da v prvi vrsti kupujejo oči. Lahko bi celo uporabili znan slovenski rek 'oči so bolj lačne kot želodec'. Dejstvo pa niti ne preseneča, oči, skupaj z možgani, interpretirajo kar 80% vseh informacij iz okolja. Prav zato se zavedamo, da poleg odličnega in kakovostnega proizvoda nujno potrebujemo privlačno embalažo, ter privlačno celostno grafično podobo, ki bo poudarjala noto naših izdelkov in ponazarjala naše poslanstvo.

Pa dodajmo nekaj bazične oftalmologije. Naj bo celostna grafična podoba barvita in tako pri potencialnih kupcih zbudimo čepke na očesni mrežnici, ki so odgovorni za zaznavanje barv ali svetleča in tako pritegnemo aktivnost paličic očesne mrežnice. Kombinacija obojega se namreč izključuje oz. ne privlači, torej zagotovo ne pride v poštev. Odločitev, ki ponovno potrebuje pomoč. Prav zaradi omenjenih razlogov bomo osnutke celostne grafične podobe v kratkem predstavili na brainstormingu in skupaj izbrali najprimernejšega.

 Za tiskanje embalaže smo že poiskali najbolj ugodnega ponudnika, izbira dobavitelja embalaže pa je še odprta. Kriza je pač naredila svoje in skoraj vsak teden se pojavi novo podjetje, ki nam želi prodati svoje usluge. Sodelovanje z bližnjim invalidnim grafičnim podjetjem je že rodilo prve sadove, saj smo po izjemno ugodni ceni kupili samolepilni material.