logoti

 

TOGETHERProjekt Jureta in Vanje Rainer

Ideja o izdelavi naravne ročno izdelane kozmetike je tlela v nama že dobre 2 leti, vendar je živela zgolj v oblakih vse dokler Jure, zaradi stečaja podjetja Radeče papir, ni izgubil službe.

Iz dneva v dan je postajalo težje, kako preživeti našo 6 – člansko družino. Službe ni bilo več, posel s katerim sva se ljubiteljsko ukvarjala (upravljanje in trženje oglasnega prostora na bambino.si) je šel navzdol.

Kriza v kateri sva se znašla, nama je v iskanju poslovne priložnosti, sprostila nov odmerek adrenalina v krvi. Tako je na dan ponovno pricurljala ideja o naravni ročno izdelani kozmetiki, ki jo za domače potrebe izdelujeva že kar nekaj let. O.k., super samo kako? Želiva imeti svoje podjetje, ki pa bi temeljilo na povsem drugačnih načelih, kot so to počeli danes propadli velikani. 

Nekega februarskega jutra sva na spletu našla  intervju s Tomažem Stritarjem, ki je govoril in predstavljal idejo o socialnem podjetništvu. To je to, to si želiva. Takoj sva zavihala rokave in začela raziskovati, trg, konkurenco (no tukaj naju je že skoraj zabolela glava) zakonodajo in dovoljenja. Takoj nama je bilo jasno, da bova morala biti zelo inovativna, če bova želela v tem poslu tudi uspeti in preživeti. Ideje so kar prihajale in pričela sva pripravljati poslovni načrt (do avgusta, ko piševa o rojstvu ideje, ga popravljava že petič). Ampak pri vsem tem nama je nekaj manjkalo – podporno okolje, kjer bi lahko dobila povratno informacijo ali sva na pravi poti. Prvotno idejo sva najprej predstavila našemu poslancu Matjažu Hanu, ki je bil navdušen. Uf, prvo upanje da nama lahko uspe, ampak še vedno nama manjka podporno okolje – mreženje. Meseca marca je potem kot naročeno prišlo vabilo na delavnico Socialno podjetništvo – izziv za Posavje. Brez oklevanja sva se vključila v projekt, kjer sva s pomočjo strokovnih predavanj, mentorja in soudeležencev razvijala svojo poslovno idejo.
Junija je prišel dan D. Sledijo  je ocenjevanje podjetniških idej v projektu. Adrenalin je bil na vrhuncu, v idejo sva verjela, bila sva samozavestna in najina ideja je bila ocenjena kot najboljša v projektu. Uauuu, res sva na dobri poti, bila sva vesela kot majhna otroka. Zaposlitev za  pet mesecev, glavni cilji pa ostajajo idejo preliti v poslovni načrt, mreženje in uresničitev ideje.

Kaj in kako sva razvijala idejo in kako jo uresničujeva pa lahko preberete v podjetniškem dnevniku oz. v naslednjih objavah.

Nasvet:  Vsaka kriza je lahko odskočna deska za nove, boljše priložnosti ;).