logoti

Znanjeza zaposlovanje

Naj vas slišita vam namenjena sreča in vam namenjen denar!

 

 

Trdno verjamem, da vsak svojo priliko ima, da vsak nekaj posebnega narediti zna in zmore.     

 

Verjamem, da vsak, ki ima iskren namen in je pripravljen pravilno delati, gotovo pride do svojega cilja, do zaslužka, do lažjega preživetja, do uresničitve svojih sanj  

 

 

VSAK SVOJO PRILIKO IMA – VSAK NEKAJ NAREDITI ZNA

> cilj delavnice > prepoznati svoje umske potenciale in jih aktivirati

 

Delavnica nas vodi k  prepoznavanju moči lastnega uma, ki nam pravilno usmerjen omogoča uspeh, saj postati uspešen je prostovoljna zadeva!  Preko svojega lastnega spoznavanja moči misli in prepoznanja svojih najboljših sposobnosti si smemo postavljati zmagovalne cilje in želen življenjski uspeh.

 

Tematika delavnice

 

-  Spoznati sebe

-  Prepoznati svoje najboljše sposobnosti

-  Postavljanje ciljev      

-  Akcija za dosego cilja

 

Usposabljanje na temo motivacije za poslovni izziv je usmerjeno v prepoznavanje lastnih moči, da bi lahko nekdo z idejo zbral dovolj poguma in prepoznal ter izločil vse nepotrebne strahove.

 

Priložnost, moja ljubica

 

Služba moja, službica, ti si moja ljubica!

Pa si res moja ljubica, ko vsakdo tebe rad ima?

ko vsakdo k tebi se tišči in tebi zame mar nič ni!

 

So čudni časi k nam prišli, le k tebi vsak najbolj hiti.

Kdor postane tvoj izbranec, kmalu mu pobereš spanec.

In mene – ljuba službica – za nos me vlečeš, kjer se  da.

 

Vse to vem in to me spremlja, me v grlu stiska – nič ne jenja!

Bolečina ta velika, vsak dan še raste, širi se okrog in sika,

da še bolj me bo ranila,  še večjo bôl mi bo  storila.

 

Pa draga moja službica, ne boš več dolgo ljubljena!

Spoznal sem drugo ljubico: mlado, svežo, vso veselo,

z nasmehom zjutraj me že vleče k delu:

se PRILOŽNOST imenuje,

od tebe lepše zvezde kuje

in svobode več mi da      >>  pa - pa >> draga službica 

 

 Zapisala Zdravka Abram, junij 2013

 

 Prodaja je umetnost -  vedno znova unikatna!

 

 

Kot vsako znanje je lahko tudi širina prodajnih znanj ljudem koristna, vendar podjetniki,

 

 ki v potankost poznajo svoj PRODAJNI POGOVOR pobirajo prodajno “smetano”.  

 

 V kolikor  mlad podjetnik  to veščino obvlada, ima vsaj 3 prednosti:

 

 

1.  Sam zna prodati svoj produkt      

2.  Prodaje lahko nauči svoje prodajalce       

3.  Če mu lastna ideja ne uspe,  bo s prodajo zaslužil drugje.

 

TRŽENJE je OK!  Dobro je vedeti, kdo in kje  bi kupil moj produkt.

Če se grem frizerstvo, je dobro vedeti, kako je s tem v mojem okolju

 

 MARKETING je OK!  Koristni mediji  stanejo denar – toda dokler ni prodaje – od kod plačilo?

Še najboljši marketing je dobro plačan prodajalec

 

 PRODAJA je OK!  prodati osebno je ceneje in hitreje; izPLAČA se znati svoj prodajni pogovor.

Sploh, če ni zagonskega denarja, je izpiljen prodajni pogovor  zlata vreden

 

 

O prodaji vemo vse, analizirali smo jo do potankosti, za njo imamo množico tehnik in pravil – pa vendar je še vedno mnogim podjetnikom in drugim hudo trd oreh!

 

Zakaj je to tako, kaj je pri prodaji tako strašnega?

 

Ta trdi oreh sem sama premagala že pred leti, kasneje sem ga pomagala streti še mnogim in vem, da lahko postane prodaja najlepši posel na svetu – seveda – ko jo znaš, ko jo spoznaš.

 

Ko enkrat teh nekaj skrivnosti spoznamo, ko prodajni pogovor vzamemo za svoj, se nam lahko odpre množica priložnosti – če si jih le dovolimo.

 

Vsak ima možnost premagati te strahove – to prodajno bojazen – le odločiti se mora za ta korak!

 

Če ste za to, lahko poskusimo skupaj da boste okusili te zmagoslavne občutke J

 

PRODAJNI POGOVOR  JE CVET PRODAJE!  Znati prodati vedno koristi, se izPLAČA:

 

1. Prodajam zase svoje produkte

 

 2. Druge naučim prodajati zame – imam dobre prodajalce

 

3. Prodajam za druge, če ne uspe lastni posel – vsi rabijo dobre prodajalce

 

Izredno koristno je

 

 Spoznati čustva ki ovirajo prodajo, jih ozavestiti in jih odstraniti

 

 Vedno znova se motivirati v smislu k uspehu

 

 Vsako priložnost izkoristiti za kontakt, za prodajo – za samo promocijo

 

 

Prodajni pogovor

je NEIZMEREN

ZAČETNI

KAPITAL; PREVERJENO!

 

 

                                                                             

 

REFERENCE v zadnjem letu

 

Organizacija dogodkov v okviru Zavod KNOF so.p.

Maj  in junij 2013 – nasaditev vrta Zelana Sevnica v okviru oddaje Dobro jutro, RTV Slovenija

Junij 2013 - otvoritev Stara šola enota Krško -  trgovina Iz preteklosti v sedanjost 

Oktober 2013 - otvoritev Stara šola enota Trbovlje -  trgovina Iz preteklosti v sedanjost 

 

 

Sodelovanje in nasveti za razvoj idej:

VOLUHEC - odganjalne kapsule proti voluharju za zdravo rast rastlin

MOBILNO TAJNIŠTVO - za tajniška in administrativna opravila pri kupcu

BIO PLENICEsodelovanje pri razvoju ideje v okrilju Inkubator KNOF